søndag 24. august 2008

Prøver igjen

Av datoforskjellen mellom dette og siste innlegg er det tydelig at opplegget ikke funket. Jeg klarte aldri å strukturere meg slik at jeg klarte å fortsette å blogge. Jeg visste ikke helt om jeg skulle gjennoppta bloggen, starte på nytt eller bare slutte å blogge.

Jeg valgte å gjenoppta bloggen, både for å dokumentere fremgangen og for å være ærlig om at jeg allerede har misslyktes en gang.

Jeg har satt meg fore å lage følgende rutiner:
  • Legge meg før kl 24.00
  • Stå opp senest 07.00
  • Trene styrke annenhver dag
  • sove litt før middag
Jeg har klart å holde soverutinene i en måned og får mye ut av dagen. Jeg jobber mye, både før og etter middag og har funnet ut at en power nap er utrolig effekiviserende for resten av dagen.

Ellers er jeg missfornøyd med den fysiske formen og gjør en innsats for å forbedre denne. Jeg fant en nettside med et treningsprogram for å ta 100 push-ups på 6 uker og så langt fungerer det etter planen. En annen nettside ved navn (traineo) sørger for at jeg er bevisst på hva jeg spiser og hvor mye jeg beveger meg. Den hr en trenings og kostholdsdagbok som er enkel og oversiktlig.

Alt i alt er jeg positivt overrasket over hvor mye jeg har klart å strukturere dagen for å få god og riktig mengde søvn, samt trene nok.

Ingen kommentarer: