torsdag 1. november 2007

Dag 1 - Morgen

I dag har det vært vanskelig å holde seg ute av senga siden klokka 07.00. Jeg har sittet med alle de faste nettegneseriene mine og avis2.no for å holde meg våken.



Nå er jeg jeg omsider motivert for å holde meg våken og skal ta en dusj. Satser på at degen blir lettere fra nå.

Jeg klarte forsovidt ikke å komme meg på trening i går, selv om jeg egentlig hadde god tid til det. I dag skal jeg fokusere på å assosiere trening med vellvære og energi, både før etter og under trening. Forhåpentligvis hjelper det på motivasjonen.

Morsomt fakta: Etter første dagen er det fremdeles hyggelig når trikken kjører forbi med masse mennesker som titter ut og kald morgen er positivt.

Dagen i dag:
  • Dusj
  • Frokost
  • Skole
  • Trening rundt 16
  • Sove før tolv.
(nå har jeg sittet her èn time før jeg kommer meg i dusjen. Må bli bedre.. målet er å sitte her etter dusjen, med frokost.)

Ingen kommentarer: