mandag 29. oktober 2007

Søvn, trening, jobb og rutiner

Jeg ble inspirert av en blogger som skrev en artikkel om hvordan han(?) skal forandre søvnmønsteret sitt ved hjelp av NLP.

Opp igjennom historien har jeg gjort mange "nytt-og-bedre-liv" eksperimenter. Det er få av dem som har vart over tid, men det hender jeg klarer det.

De neste fire ukene skal jeg prøve å innføre noen rutiner i livet mitt, blandt annet ved hjelp av NLP. Jeg skal stå opp kl 07.00 hver dag, trene kl 16.00 og legge meg før tolv. Dette bør la seg gjøre og jeg regner med det skal gå greit. For å kontrollere meg selv, skal jeg skrive skrive ett innlegg i denne bloggen om hvordan det går.

For noen uker siden begynte jeg å legge frem klær før jeg la meg. Dette har gjort det lettere å stå opp, men det er fremdeles vanskelig. Nå skal jeg prøve å finne på flere smarte ting som gjør meg i stand til å stå opp. Kom gjerne med innspill om du har noen forslag.

Ingen kommentarer: